tel. +48 666 502 502 email: crs@motocykle.pl


     

CR&S Model VUN

W mediolańskim dialekcie oznacza "jeden" "A" jedno-cylindrowy, jedno-osobową, jedno ...


Inspirujący motocykl, który tworzy nowy sposób myślenia i zabawę.
Z CR & S "VUN" to nowa kategoria: "MISTOSTRETTO" *

 

Założenia

Pracowaliśmy nad dwoma prostymi pojęciami, aby stworzyć w pełni funkcjonalny motocykl przy założeniach:


A) prosta formy i konstrukcja, zachowując wysoką jakość materiałów i systemów konstrukcyjnych.Na przykład, wybraliśmy ramę z przekrojów i średnic zoptymalizowanych tak, aby była lekka, sztywna i estetyczna. Rama jest spawanie ręcznie "Tig", Następnie postanowiliśmy przyjąć wstawienie lekkich płyt aluminiowych do instalacji silnika, w celu optymalizacji wagi, tłumienie drgań, sztywność i estetyki.B) funkcjonalność, ergonomia i wykończenia zastosowane w celu wzmocnienia, aby w każdej sytuacji zachować bezpieczeństwo oraz zadowolenie posiadacza motocykla z łatwość jazdy.

Dokładniej, zbudowaliśmy motocykl ze środkiem ciężkości motocykla "ekstremalnego", w którym rozłożenie ciężaru wynosi: 55% masy z przodu i 45% z tyłu. Z zawieszeniem, hamulcami, kołami i oponami najwyższej jakości. / Solidny silnik, mocny, lekki i kompaktowy, jednocylindrowy. Nie chcieliśmy motocykla "modnego", chcieliśmy motocykl "inny" spełniającego oczekiwania klienta.


VUN Wersja drogowa


CR & S VUN ROAD w wersji standardowej

(Cod.VR1 / 2 - € 14,220.00 .)

 

Motocykl można zbudować zgodnie z swoją wyobraźnią oraz swoimi preferencjami technicznymi i estetycznymi.
Z tego powodu są one oferowane w nieskończonej gamie opcji, akcesoriów i wykonania. Wyjątkowy motocykl bo nie ma dwóch identycznych motocykli, każdy natomiast zapewnia przyjemność z jazdy.
Zabawa z prowadzeniem motocykla o wadze 140kg może dać najbardziej przyjemnych doznań.


VUN Zestaw podwozie i zawieszenie


STANDARD PODWOZIE I ZAWIESZENIE

(Cod. KCSS - € 5.940,00 )

 

Dla fanów, którzy chcą sami zbudować swój motocykl proponujemy.
Korzystając z dostępnych silników BMW / Rotax 650 gaźniki F, można rozpocząć budowę VUN i obserwować jak powstaje w jego garażu, dzień po dniu. Zapewnia to nieskończone możliwości opcji dostosowywania oferowanych przez strony i RC & D

KCSS] Podwozie i zawieszenie STANDARD CR & S VUN jest zmontowane oraz wykończone poprzez epoksydowanie ochronne przed rdzą stali i anodowanie elementów aluminiowych.
OSTRZEŻENIE: RAMAKIT CR & S VUN [KCSS] może pomieścić tylko BMW / Rotax / Bombardier TYP F650 gaźniki. Nabywcom zestawu podwoziu CR & S Vun, producent zobowiązuje się dostarczyć wszystkie części, z wyłączeniem silnika, potrzebne do budowy motocykla CR & S na podstawie opcji listy sprzedaży a dostępnych w katalogu części z cennikiem dla CR & D [SPC].

VUN wyścigi [PPP]


CR & S RUNWAY VUN w wersji standardowej

(Cod. P.P.P. - € 23.940,00 )


Dla "twardzieli" lub dla tych, którzy chcą jechać szybko, bez uwzględnienia jazdy na ryzyko.
Najlepsze elementy wyścigowe dostępne już dzisiaj. Motocykl rodzi się z bezpośredniego doświadczenia w wyścigach CR & S. Idealny do przeżycia emocji dla bardziej zaawansowanych jeźdźców..

 [PPP] (Prùnta monitorować) "Evoluziòn"  

OSTRZEŻENIE: CR & S VUN wersja z toru [PPP] nie może być używana na drogach w ruchu publicznym. Jest to motocykl tylko do testów i wykorzystania w zamkniętych wyścigach na torze. Wersja ta nie jest objęta gwarancją
Buggy

[PDB] cena detaliczna (tylko korpus Sidecar) ff € 9,600.00 "Wyposażenie dodatkowe" Wybraliśmy aerodynamiczny kształt wózka przekształcając go w wygodny i pojemny schowek , który pozwala na dotarcie do celu za pomocą odpowiedniego stroju, a następnie zdjęcie go szybko i rozpoczęcie zabawy motocyklem solo.
[PDB] (Dla Barlafùs Purta) STANDARD Buggy WYPOSAŻENIE
Rura stalowa rama - Korpus VTR - Podwozie z pół-błyszczącym wykończeniu ciemny szary - Nadwozie ciemne wykończenie matowy szary.
OSTRZEŻENIE: buggy VUN CR & D [PDB] nie może wozić pasażerów, ale tylko rzeczy osobiste. Powinien być zarejestrowany jako "nowy pojazdu", wyłącznie w połączeniu z CR & S VUN do poruszania się po drodze [VR1 / 2].


Technika

Konfiguracja standardowa (VR1 / 2)


  Ogólne silnik / przekładnia


Silnik

Bombardier-Rotax / CR&S type 654

Pojemność:

652 cc

Średnica x skok tłoka

100 x 83 mm

Rozrząd

Dwa wałki rozrządu (DOHC), 4 zawory

Zasilanie

Rotax throttle body-52mm Dell'Orto podwójny wtryskiwacz

Wtrysk


Zintegrowany CR & S / Walbro / Dell 'Orto

Układ wydechowy

Z nierdzewnej stali, katalizowanej CR & D przez DQ)

Układ chłodzenia

Ciecz

Smarowanie

Sucha miska olejowa

Sprzęgło

Wielotarczowe w kąpieli olejowej



 

STANDARD VR1 (EURO 3):


Moc max

54 KM (40 kW) przy 7000 obr / min

Maks. moment obrotowy

 

6 kgm (58.9 Nm) przy 5000 obr / min

Kompresja

9,7:1

 



WERSJA ZABLOKOWANA VR2 (EURO 3):


Moc max

29 KM (21 KW) a 6000 giri/min

Maks.moment obrotowy:

3,8  Kgm (37 Nm) a 4.000 giri/min

 Kompresja:

9,7:1

  


PODWOZIE

 Podwozie:

Główna kratownica składa się z rur stalowych i płyt ręcznie spawanych TIG.
Wahacz, siedzenie i podnóżek kratownicy ze stalowych rur spawanych ręcznie TIG

Zawieszenie przednie:

CERIANI hydrauliczny widelec zawieszenia przedniego 46 mm średnicy i 120 mm ugięcia Z regulacją napięcia wstępnego sprężyny.


Tylne zawieszenie:

Wahacz (system "konsolowe")Amortyzator PAIOLI z 128 mm ugięciem i hydrauliczną kompresją tłumienia. Regulowane napięcie wstępne sprężyny


Hamulce przednie:

320 mm pływające tarcze, radialnie montowane zaciski Brembo 4-tłoczkowe

Hamulec tylni:

220 mm stały dysk, pływający zacisk BREMBO

Napęd:

Łańcuch "O" ​​ring

Kola:

Szprychowe ze stopu rozmiar 3.50x17 (przód) 4.50X17 (tył)

Opony:

Radiala przód 120/70 ZRX17” Radialna tył 160/60 ZRX17”

 Karoseria:

Zbiornika paliwa:

Aluminium, pojemność 12,5 litra (w tym 3litry rezerwy)

Zbiornik oleju:

Aluminium, 3 litry pojemności



Wymiary i waga

Długość:

1980mm

Szerokość:

 740mm

Rozstaw osi:

 1386mm

Minimalna wysokość od ziemi:

 150mm

Wysokość siedzenia:

800mm (+/-20mm)

Masa własna:

135 Kg

Maksymalna prędkość ponad180 km / godzinę

Przyspieszenie 0-400m) 12.79 sek. Wyjście z prędkością 168km / h.

Przyspieszenie (na piątym biegu 90-130 km / h): 4,8 sek.


Postawa

Jazda na motocyklu w pozycji wyprostowanej, z możliwością łatwego przeniesienia ciężaru ciała.
Następnie przy uwzględnieniu różnych możliwych funkcji ergonomicznych dla potencjalnych użytkowników wykonano możliwość kontrolowanej regulacji, wysokości i do przodu oraz dźwigni pedałów.
Dźwignie na kierownicy mają możliwość różnicowania odległości na pokrętłach.
Stwarza to nieograniczone możliwości wyboru, dostosowywania ustawienia napięcia wstępnego zawieszenie ,ustawienia napięcia wstępnego hydraulicznego.

UWAGA. Zaleca się dokonywania regulacji oraz regulacji zawieszenia zalecanych jako standard ,lub skonsultować się ekspertem

FAQ

Dlaczego jest tak drogo?

Zakup motocykla VUN oznacza duży wydatek, tak zawsze się dzieje, kiedy kupujesz produkt wyższej jakości .
Powoduje to utrzymanie jego wartości na przestrzeni czasu?
To nie jest przedmiot tylko do jazdy. VUN jest trwałe.
Z tego powodu VUN jest przeznaczony dla nabywców koneserów i entuzjastów: dla tych, którzy doceniają wartość ekskluzywnych rzeczy i wiedzą że tylko w ten sposób ich inwestycja jest chroniona.

Czy istnieje klub marki?

Tak, i nazywa się "VUNIC", czyli VUN International Club . Nadzoruje wszystkie inicjatywy, które są częścią rekreacyjną .Wycieczki, zwiedzanie w jeden lub więcej dni w odpowiednich miejscach (ze szczególnym uwzględnieniem aspektów związanych z żywnością i komfortem). Udział w imprezach motocyklowych. Testy na torze. Wszystko bez hierarchii, bez zobowiązań, po prostu dla przyjemności jazdy, relaksu w towarzystwie wolnych duchów.