tel. +48 666 502 502 email: crs@motocykle.pl


     

CR&S Model DUU

DUU reprezentuje unikalny model w całym świecie motocyklowym. Pierwszy powstał w pracowni CR & S, w Mediolanie, która stała się znana z elegancji i ekskluzywności Ale przede wszystkim dlatego, że po raz pierwszy połączono ze sobą dwa znakomite elementy motocykli. Amerykański silniki , włoski projekt i wykonanie. Urok amerykańskiego silnika, wysoki moment obrotowy i pojemność, nie ma sobie równych..
Jest to motocykl stworzony nie tylko dla niekończących prerii amerykańskich. Cały motocykl jest zaawansowaną konstrukcją i jest zaprojektowany i wykonany tak aby zapewnić maksymalną satysfakcję na każdej drodze w tym bogatej w szybkie zakręty.
Wreszcie, harmonijność i innowacyjność przestrzenna i wzmocnienia elementów mechanicznych, dobrane zostały wyłącznie na podstawie najwyższej jakości.
Obie wersje są dostępne: "deperlù" i "conlatusa" (tandem).


 

DUU "Deperlù" /jednoosobowy/

 

CR & S DUU Deperlù /jednoosobowy/ w standardzie

Ref

TYP

Cena netto



SD1

DEPERLU’ 5 (*)

€     19.000,00



SD3

DEPERLU’ 6 (***)

€     19.900,00



 

STANDARD WYKOŃCZENIA I Standardowe wersje

- (*) SD1 - DEPERLU '5 (jednomiejscowy motocykl z 5-biegową skrzynią biegów):

Główna rama i wahacz z matowej stali nierdzewnej. Rama box-seat – ze stopu lekkiego. Potrójne zaciski, widełki przednie, kierownica- stop lekki anodowany-kolor naturalne .Silnik i skrzynia biegów z lekkiego stopu z wykończeniami w kolorze jasnoszarym. Boczne pokrywy polerowane - Zbiornik oleju, koła motocykla z lekkiego stopu w naturalnym wykończeniu w kolorze srebrnym - Przednie tarcze hamulcowe pływające - Przednie zaciski hamulcowe czterotłoczkowe. Pompa hamulca przedniego i sprzęgła -sterowane promieniowo – Widelec przedniego zawieszenia z aluminium w naturalnym wykończeniu . Kierownica ze zmienna średnicą - Tylna piasta z lekkiego stopu z zamontowanym elastycznym sprzęgłem. Układ wydechowy ze stali nierdzewnej. Przedni błotnik, uszczelki boczne, strukturalne błyszczące wykończenie - Osłony obudowy sprzęgła, terminale rury wydechowe, hamulec główny , regulator napięcia, rama główna- włókno węglowe z błyszczącym wykończeniem - Skrzynia biegów uchwyt / rozrusznik i wsparcie cewka / - osłona dla platform, kontroli desce rozdzielczej, świateł tylnych w czarnym matowym wykończeniu lub matowym ciemnym szarym Konturówki do siedzenia w kolorze czarnym - lusterka i reflektory, aluminium z czarnym wykończeniem.

- (***) SD3 - DEPERLU '6 (jednomiejscowy motocykl z 6-biegową skrzynią biegów):

 

CR & S DUU Conlatusa (tandem) wersja standart

Ref

TYP

Cena netto



SD2

CONLATUSA 5 (**)

€     20.700,00



SD4

CONLATUSA 6 (****)

€     21.600,00



 

STANDARD WYKOŃCZENIA I Standardowe wersje

- (**) V2 - CONLATUSA 5 (dwumiejscowy motocykl z 5-biegową skrzynia biegów):

Jak SD1 wersja z wyjątkiem: rama z lekkich stopów box-siedzenia pasażera i akcesoria zaprojektowane do - platform medialnych -Amortyzator ręczna regulacja - Siedzenie pasażera w kolorze czarnym

- (****) SD4 - CONLATUSA 6 (dwumiejscowy motocykl z 6-biegową skrzynią biegów):

Jako v2 wersji z 6-biegową skrzynią biegów.

Wersja Biposto można łatwo przekształcić technicznie i estetycznie z Monoposto, nie jest to możliwe w inny sposób.

CR & S DUU – homologacja obowiązuje od 09/01/2011

(ceny w euro bez podatku VAT)


STANDARD WYKOŃCZENIA. Standardowe wersje.


SD1

DEPERLU '5 (jednomiejscowy motocykl z 5-biegową skrzynią biegów):
Rama: Rama główna i tylny wahacz z matowej stali nierdzewnej . Ramy boczne, potrójne zaciski, kierownica anodyzowany stop naturalny, Widelec zawieszenia przedniego i wsparcie "Y" z aluminium. Kołyska silnika anodowana. - Układ napędowy: Silnik i skrzynia biegów z lekkiego stopu z jasnoszarym wykończeniem wypolerowane. Pokrywa układu wstępnego przeniesienia z lekkiego stopu z szarym wykończeniem, Zbiornik oleju ze stopu anodowanego w naturalnym wykończeniu. Układu wydechowego ze stali nierdzewnej. - Koła: modułowe felgi i piasty z aluminium - Hamulce: przód hamulec tarczowy, pływający. Przednie zaciski hamulcowe: cztero-tłoczkowe i tarcza Brembo .Tylny hamulec. "Wave" z dwoma tłoczkami, zacisk Brembo. - Sterowanie: Kierownica o zmiennej średnicy .Pompa hamulca przedniego i sprzęgła: promieniowa Brembo . Zawieszenie: widelec przedniego zawieszenia ze stopu z naturalnym wykończeniem. Szczegóły w matowej czerni- ochrona sprzęgła, rury wydechowe, regulator napięcia , prawa ramka owiewka pod zbiornikiem oleju, pokrywa baterii, tylny reflektor. - Szczegóły w kolorze ciemnoszarym matowych- przednie błotniki ,przednie osłony reflektorów., przednie wloty powietrza oraz owiewki boczne


SD3

DEPERLU '6 (jednomiejscowy motocykl z 6-biegową skrzynią biegów):
Jak SD1 wersja z 6-biegową skrzynią biegów.


SD2

CONLATUSA 5 (dwumiejscowy motocykl z 5-biegową skrzynią biegów):
Jak SD1 wersja z wyjątkiem: rama z lekkich stopów box-siedzenia pasażera i akcesoria zaprojektowane do - platform medialnych czarne anodyzowane ze stopów lekkich. Amortyzator z napięciem wstępnego pierścienia z lekkich stopów, ręczna regulacja


SD4

CONLATUSA 6 (dwumiejscowy motocykl z 6-biegową skrzynią biegów):
Jako v2 wersji z 6-biegową skrzynią biegów.


# W dwumiejscowego wersje v2 i SD4 można przekształcić technicznym i estetycznym konfiguracji motocykla z dodatkowym kodem. SST). Nie jest możliwe w inny sposób.

 

1) Rama wykończenie

Komponenty ze stali nierdzewnej (rama i wahacz)


CF1

Raw: szczotkowane z trudnych spoin.


CF2

Brushed: szczotkowany ręcznie


CF3

Polerowane: mechaniczne polerowana a wykończenie spoin- ręcznie polerowane.


CF4

Malowane: jeden kolor błyszczący powlekany, matowy lub srebrny.


CF5

Malowane specjalne grafiki i kolory -do wyboru.

 

Światło stop (płyty boczne ramki, Ramka Cradle, widełki, potrójne zaciski, kierownica uchwyty, uchwyt na stabilizator i tablice rejestracyjne).


PF1

Anodowane


PF2

Niklowane

PF3

Czarne anodowane.


 

Akcesoria

F1

Korek paliwa standardowy.


FC

Korek paliwa wypolerowany (jak Aston Martin DBR), wraz z mocowaniem kołnierza.


CFC

Korek paliwa. Anodyzowane wykończenie, czarny lub nikiel.


2) WYKOŃCZENIE napęd (silnik, główny napęd, skrzynia biegów)

Kolor, silnik , skrzynia przełożenia, osłony głowic, kartery, pokrywy, obudowa, dźwignia zmiany biegów


EDF

 Szary: Skrzynia korbowa, cylindry i głowice, skrzynia napędu, obudowa skrzyni biegów.       

EDF1

   Czarny: Skrzynia korbowa, cylindry i głowice, skrzynia napędu, obudowa skrzyni biegów.

EDF2

Shiny: Skrzynia korbowa, cylindry i głowice, skrzynia napędu, skrzynia biegów obudowa polerowana ręcznie.



Wykończenie główne przełożenie


POC

Polerowana osłona zewnętrzna, podstawowe (dla EFR i EDF1).


PIC

Kartery polerowane wewnętrzne, podstawowe (dla EFR i EDF1).


 

Stal nierdzewna układ wydechowy (kolektory osłon termicznych i tłumik)

STES

 Surowe: naturalne, surowe spoiny.

SES

Szary wykończenie -blast.


PES

Polerowane ręcznie.


 


Zbiornik oleju

OT

Anodowany w naturalnym wykończeniu.

OTS

Anodowany w czarnym wykończeniu

OTP

 Polerowany ręcznie.

OTIC

 Wymiennik ciepła i płetwy frezowane na szorstko.  

OTICP

Wymiennik ciepła i płetwy frezowane i polerowane.   

OTICS

Wymiennik ciepła, malowany na czarno, a płetwy frezowane dla kontrastu.


 

3) Koła

Bezpieczne koła z lekkiego stopu

W1

Szare krawędzie frezowane naturalny kolor.


W2

Piasta i szprychy czarne, frezowane krawędzie, czarne koła.


 


Koła CR & S z części (lekki stop).


W3

Piasta i szprychy anodowane naturalne, szara obręcz


W4

Piasta i szprychy anodowane czarne, polerowana obręcz.


W5

Polerowana piasta i szprychy, polerowane obrzeże.


 

4) Hamulce i sprzęgło

Hamulec tarczowy pływający (floating przodu, napęd na tylne).


FRB1

Tarcza hamulca i stal kołnierza wykonana w kolorze srebrny lub czarny


FRB2

SBK frezowane przód z kołnierzem wykonany z solidnego stopu, wybór anodowane: szary, czarny lub nikiel efekt.
Tylna SBK, frezowane


 

Zaciski (przód radialne 4-tłoczkowe, pływające 2-tłokowy tyłu)


RC

Zaciski przednie para. Brembo w kolorze srebrnym.


RC2

Zaciski przednie para. Brembo z wykończeniem niklu.


RC3

Zaciski przednie para. Brembo Wydajność 484, części anodowane na czarno.


 

Zbiornik płyny hamulcowe / sprzęgło


SORBC

Zbiorniki płynu hamulcowego / sprzęgła Brembo z tworzywa sztucznego.


ORBC

Zbiorniki płynu hamulcowego / sprzęgła Rizoma . Z Rizoma przegubowym uchwytem



Hamulec / sprzęgło


RL

Dźwignie Rizoma ze złączem bezpieczeństwa. Naturalne wykończenie lub czarny.

 

5) ZAWIESZENIE (przedni widelec )

Przednie zawieszenie


SSK

Przedni widelec anodowanie szare naturalne. Amortyzatory sprężynowe. kolor tytanu.


BSK

Przedni widelec anodowanie na czarno



Tylne zawieszenie

RSS

Sprężyna-amortyzatora w wybranym kolorze.


 

6) Karoseria

Grupa kolorowe szczegóły (przednie błotniki. i post., Przednie osłony reflektorów, Przód i owiewki boczne podwozie, tył)


BF1

Ciemny szary mat.


BF2

Pomalowane jednym kolorem wyboru: błyszczący, matowy lub srebrny.


BF3

Malowane grafiki i kolorów według wyboru.

!

 

Grupa specjalny czarny matowy (ochrona dla dzwonu sprzęgła, rury wydechowe pokrywa zacisków i pedału hamulcowego., regulator napięcia , lewa, prawa ramka, owiewka, pokrywa baterii, tylna lampa).

SMBP

Czarny matowy.


CMBP

​Pomalowane jednym kolorem wyboru: błyszczący, matowy lub srebrny.

GMBP

Łaty z grafiką i kolory scelta.GMBP
Verni


 

Grupa wykończenia /carbonem/ włókno węglowe

SCF

Polerowane wykończenia.


MCF

Matowym wykończeniem.



Włókno węglowe./Carbon/ zestaw wszystkich części. Nieprzezroczysta czerń lub polerowane.

KCP

Zestaw z włókna węglowego , wszystkie szczegóły górne. Czarne nieprzezroczyste. Lub polerowane.

KCB

Zestaw z włókna węglowego dla wszystkich szczegółów dolnych Czarne nieprzezroczyste. Lub polerowane.

KCFBP

Zestaw owiewek spodu silnika. Osłona rury spalin, obudowa sprzęgła, ochronna koła .Czarne nieprzezroczyste. Lub polerowane.

 


Akcesoria carbon

BP

Osłona silnika z widocznym połyskiem włókien węglowych, matowe lub lakierowane jeden kolor.
(Dostępny tylko w połączeniu z zbiornikiem oleju silnikowego Ref. zbiornika. Otic i OTICS OTICP).

BPF

Owiewka pod silnikiem z grafiką i kolorem do wyboru.

Siedzenie

C

Siedzenie z czarnym wykończeniem

SC1

Siedzenie Edge w brązowej skórze lub zamszu czarnym.


Pokrycie siedzeń

SST

.Pokrycie siedzeń w kolorze ciemnoszarym matowy BF2, jeśli zamawiane z tym samym motocyklu. Tylko SD2/SD4).

 

7) INSTRUMENTY / Światła / KONTROLA

Licznik

SDF

Licznik w kolorze czarnym z czarnym anodyzowanym uchwytem aluminiowym.

PDF

Licznik i uchwyt licznika z polerowanego aluminium lub anodowanego aluminium.

 

Reflektor

ML

Prismatic Reflektor powyżej 55 W.

FL

Światła przeciwmgielne z owiewką z włókna węglowego. Błyszczące, matowe lub inny kolor


Szablon stylu „motocross”

FF

Stylowe wg szablonu "motocross" światło pozycyjne. Flash wyłącza światło. Błyszczące, matowe lub innego koloru Zobacz UWAGI!
Ostrzeżenie: Nie homologowany na Euro 3.

 

Kierunkowskazy

STL

Kierunkowskazy w kształcie strzałek.

TL

Rizoma LED kierunkowskazy z czarnym wykończeniem.

 

Kierownica

SHB

Rura kierownicy o zmiennym przekroju, szary mat.

BHB

Rura kierownicy o zmiennym przekroju, satynowa lub czarna.

THB

Kierownica "Tour Bar" lekko podwyższona aluminiowa (h + 35 mm od oryginału). Czarna matowa lub satynowa szare wykończenie.  

 

Lusterka wsteczne

SRM

.Lusterka wsteczne z czarnego anodowanego aluminium

PRM

Lusterka wsteczne z aluminium,

RRM

Lusterka wsteczne do wyboru (polecamy Rhizome: http://www.rizoma.com/it/).

 

8) Różne

Bateria

 

SB

Bateria 18 Ah (High Performance & Maintenance Free).

BHD

. Bateria litowa Duty do ekstremalnych temperaturze (mniej niż 4,5 kg w porównaniu do wersji standardowej)

 

Srebro

SP

Płyta srebrna 925 przymocowana do pokrywy baterii z rytu: CR & S DUU + "Conlatusa / Deperlu" + # XXX (. Nr prz Frame) + AD MM - (rok produkcji)

CSP

Płyta srebrna 925 przymocowana do pokrywy baterii z indywidualnym grawerowaniem.

 

9) KOMFORT I TOURING


Akcesorie

TBW

Atrapa zbiornika paliwa .Schowek ze składaną przednią szybą, gniazdo 12V i gniazdo GPS (zgodny z Tomem mod Toma. Rider Miejskiej z 3,5 "ekran wodoszczelny).

KBT

Zestaw Bluetooth dla atrapy zbiornika paliwa / komora TBW.

CRS

.Komfortowe wyposażone siedzenie pasażera montowane obok torby.  

CRSB

Fotel pasażera ze składanym oparciem- szybki montaż.

 

 

 

Koszty transportu

BOX

Opakowanie

SHP

Spedycja




 

LEGENDA:

- (O) "PDD" = cena do ustalenia w zależności od zamówienia

- (Oo) "SSP" = bez zmian w cenie.

- (**) = Dopłata za części, które zastępują standardowe

Producent zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian cen określonych w niniejszym cenniku bez uprzedniego powiadomienia.

Dane techniczne


1 – SILNIK


Marka

S&S, serie X-Wedge 117”

Cylindrów

2 "V" z 56 ° / 4T

Średnica x skok tłoka

104.8 x 111.1 mm

Pojemność

1916 cc



Zaworów na cylinder

2

Chłodzenie

powietrze

Smarowanie

sucha miska olejowa

Zasilanie

Wtrysk paliwa, jeden wtryskiwacz na cylinder, 55 mm korpus przepustnicy

Przełożenie główne


Podwójny łańcuch w kąpieli olejowej

Sprzęgło


Mokre wielotarczowe sterowanie hydrauliczne

Ilość biegów

5lub 6 biegów / 6 biegów opcja/

Napęd

Łańcuch O-ring

 

2 Podwozie

Rama

Rura ze stali nierdzewnej. Kołyska silnika i przekładni stal nierdzewna
Płyty boczne wykonane są z lekkiego stopu i obrobione

Wachacz

Wahacz jednoramienny, rura główną box-sekcja kratownica, wykonana ze stali nierdzewnej.  

Zawieszenie przednie

Upside down teleskopowy widelec hydrauliczny (48 mm), Regulacja odbicia i napięcia wstępnego sprężyny (skok 120mm koła)  

Tylne zawieszenie

Wahacz z pojedynczym teleskopem hydraulicznym uderzeniowym (127 mm), progressive, z regulowanym odbiciem i naprężeniem.


Przedni hamulec

Podwójna tarcza pływająca (320mm), radialne zaciski (z dwoma parami przeciwstawnych tłoczków), promieniowa pompa hamulcowa.

Tylny hamulec

Tarcza (260 mm), pływający zacisk z dwoma tłoczkami.

Przednie koło

3.50 x 17”

Tylne koło

6.00 x 17”

Opona przednia

120/70-ZR17”

Opona tylna

190/55-ZR17”

3 – Wymiary / waga

Długość 2197 mm

Szerokość 770 mm

Rozstaw osi kół 1576 mm

Wysokość siedzenia 800 mm

Waga motocykla 245 kg

Pojemność zbiornika paliwa 15,5 litra w tym (4 litry rezerwa) 

4 – Moc

Maksymalna moc / rpm

71 Kw/5100

Maks. moment obrotowy / obr

148 Nm/4300

Prędkość max

ponad 200 km / h


Cechy techniczne i innowacje


Motore


  1. Silnik dwucylindrowy z dwoma zaworami na cylinder. Wałki rozrządu są trzy, jeden ssący i dwa wydechowe. Wał korbowy jest monolityczny Elektroniczny ECU opracowany przez S & S. Układ wydechowy jest ze stali nierdzewnej, wyposażony w katalizator i dwie sondy lambda. Skrzynia biegów renomowanej firmy Baker. Jest to oddzielna skrzynia biegów, dostępne w wersji 5 lub 6 biegowej.
    Czołowy amerykański producent w dwu-cylindrowych
    wysokiej jakości rockerów.
    Wielkie "serce" DUU: nowy silnik "dwu-litrowy" X-Wedge.
    Wykresy pokazują elastyczność silnika . Elastyczny nawet przy niskich prędkościach : od 2500 do 4700 obrotów na minutę, aż do ponad 140Nm o bardzo liniowej krzywej mocy.
    Główny element ramy to rura (107,5 mm) ze stali nierdzewnej z podwójną funkcją: belki nośnej i zbiornika paliwa,
    Pozostałe elementy ramy wykonane ze stali nierdzewnej, które spawane są ręcznie (TIG). Wszystkie elementy , które łączą główną strukturę wykonane są z litego materiału. Zastosowanie stali nierdzewnej, dożywotnia gwarancja przed rdzą .
    Wahacz tylny jednoramienny jest wykonany z jednej rury (88mm) ze stali nierdzewnej, a wzmocniony przez kratownice w górnej części, również ze stali nierdzewnej. Całość jest w pełni spawana TIG ręcznie.
    Obręcze i piasty wykonane są z lekkich stopów i jednostek modułowych.
    Tylna opona 190/55X17 ", w połączeniu przez przednią 120/70X17", w celu zapewnienia, dużej zwrotności i precyzji w każdych warunkach jazdy (maksymalny kąt wygięcia 43 °). Opony są promieniowe.
    Tak wykonany motocykl DUU ze sportowym zawieszeniem, sprawia przyjemność z jazdy, daje poczucie bezpieczeństwa.

 Karoseria
. Elementy zewnętrzne wykonane są z włókna węglowego i włókna szklanego albo ABS. Specjalne włókno węglowe jest dostępne na życzenie zamawiającego. Zbiornik składa się z dwóch elementów: jeden to główna rura
ramy, drugi w tylnej części .

 

DDUU, jak każdy motocykl wyprodukowany przez CR & S, jest wysoce konfigurowalny od początku, na życzenie klienta.
Można na przykład zmieniać wyposażenie jak i regulacje zawieszeń . Oczywiście, jest wiele możliwości dotyczących zmian, od wyboru koloru i grafiki do wykończenia ramy, siedzenia i kół.
Można tez wybrać kolor silnika a płyta srebrna z wygrawerowanym napisem o treści zleconej przez klienta nadaje motocyklowi ostateczny szlif.

 

​ 

 O tym motocyklu  DUU można powiedzieć: motocykl, sam w sobie, bardzo ekskluzywny i niestandardowy. Zbudowany, zaprojektowany jako uniwersalny i trwały, tak aby zadowolić i ewoluować z potrzebami właściciela.   

Podsumowując , CR & S: jest w stanie powiedzieć " zawsze poszukujemy nowych rozwiązań, stale się rozwijamy ... zbudowany przez motocyklistów dla motocyklistów.

GWARANCJA

Na motocykl jest 2 lata gwarancji z nieograniczonym przebiegiem.


DUU Projekt


CR & S "DUU" (*), miał światową premierę podczas EICMA - Międzynarodowa Wystawa motocykli w Mediolanie 2009 roku.

 

 W DUU są podsumowane motocykle zachodnich kultur:
Motocykl-europejski, zwinny i sportowy.
Twin Drive-amerykański, duży i muskularny.(*) "DUU" w mediolańskim dialekcie, "dwa". Dwulitrowy, dwumiejscowego, dwa cylindry, ..

(*) "DUU" w mediolańskim dialekcie, "dwa". Dwulitrowy, dwumiejscowego, dwa cylindry, ..